Edukira salto egin | Salto egin nabigazioara

Zerbitzu digitalak: Bezeroari zuzendutako lankidetzako eta diseinuko tresna adimendunak

2023/12/11
Ibai Lazkano, Marketin Estrategikoaren kudeatzailea: “MyULMA atariari esker, bezeroekin dugun harremana hurbilago eta gardenago bihurtu da, eta horrek bi aldeen arteko konfiantza indartzen lagundu du”.

Zein dira gure bezeroen eskura dauden zerbitzu digitalak?

Gure negozioaren barruko prozesuetan ezarritako tresna adimendunetako batzuk eta lankidetza espazioak egokitzen ditugu eta haien eskura jartzen ditugu, une bakoitzean behar dituzten prestazioak eta abantailak zein informazioa eskura ditzaten, modu autonomo eta errazean.

Alde batetik, ULMA Studio gure add-in dugu Autodesk Revit® -erako, eraikuntza proiektuen diseinua errazten duena, ULMA enkofratu eta aldamio familien liburutegiak erabiliz. Sortutako BIM ereduek, eraikuntzaren diseinua 3Dn ikusteaz gain, erabilitako artikuluei, plangintzari, kostuari eta eraikinaren mantentzeari buruzko informazio baliotsua ere biltzen dute. Horrek erabakiak hartzea errazten du, eta eraikuntza lanean eta eraikinaren operazioan akatsak izateko arriskua murrizten du.

Softtech-en Scaffmax® aldamioen gure konfiguratzailea da gure bezeroei eskaintzen diegun beste zerbitzu digital bat. SketchUp® Pro 3Dn modelatzeko softwarerako add-in honek uzten digu gure aldamioen, BRIO norabide anitzeko aldamioaren eta DORPA markoko aldamioaren aplikazioa bistaratzen eta konfiguratzen, aurretik SketchUp® Pro sisteman sortutako 3D geometria baten gainean. Geometria sortu eta fatxada hautatu ondoren, bezeroak aplikazio irizpideak hauta ditzake, eta automatikoki, azkar eta zorrotz aplikatuko da BRIO edo DORPA aldamioa egituran. Bezeroak automatikoki lortzen du bere obrarako behar dituen materialen zerrenda, soluzioaren planoekin batera, oso modu bisualean eta oinarrizko ezagutza teknikoekin. Soluzio automatiko horren gainean, add-in-ak aldaketak eta zuzenketak eskuz egiteko aukera eskaintzen du, txertatze puntu adimendunen bidez. Diseinu fasea amaitu ondoren, bezeroak automatikoki lortuko du bere obrarako behar dituen materialen zerrenda, soluzioaren plano oso bisualekin batera.

Zer beste abantaila eskaintzen dizkiete gure bezeroei zerbitzu digital horiek?

Tresna digital horien abantaila nagusia da gure esperientzian oinarrituta etengabe garatzen, hobetzen eta eguneratzen ari direla. Hala, automatizazio eta adimen maila handiagoa eskainiko dute, bertsio hobetu eta profesionalago baterantz aurrera eginez. Hobetzen eta aplikazio adimendunak gehitzen goazen heinean, eguneratzen eta ordenatzen joango dira, berrikuntza horiek eta beste batzuk hartuko dituen eta laster iragarriko dugun Studio Suite gune berriaren barruan.

Zertan datza myULMA bezeroen atariak?

Zerbitzu hori gure bezeroekin harreman zuzena ezartzeko pentsatu eta diseinatutako zerbitzu esklusiboa da, eta aukera ematen du haren eraikuntza proiektuei buruzko informazio guztia modu erabat autonomoan eskuratzeko, hala nola albaranak, fakturak, obra planoak edo dokumentazio teknikoa, eta, horrez gain, ULMAren aldamioei eta enkofratu sistemei buruzko informazioa izateko, hala nola fitxa teknikoak, erabiltzaile gidak, artikulu zerrendak, etab. 

myULMA atariari esker, bezeroekin dugun harremana hurbilagoa eta gardenagoa bihurtu da, eta horrek bi aldeen arteko konfiantza indartzen lagundu du. Taldean lan egiteko dugun filosofia gure bezeroekiko harremanera zabaltzen da, eta digitalizazioak mesede egiten dio, elkarlanean eta gardentasunez egindako sinergiak eta azterketak aprobetxatuz, bezeroari zerbitzurik onena eskaintzeko dugun konpromisoari erantzunez eta hurbiltasun eta konfiantzazko harreman iraunkorrak ezarriz. Gero eta gehiago dira beren harreman komertzialetan myULMA erabiltzen duten filialen kopurua, eta gure bezeroek oso positiboki baloratzen duten zerbitzua da.