Edukira salto egin | Salto egin nabigazioara

A-8 Kantauriko Autobia. Ballota-Cadavedo zatia, Espainia

Autozinbria, topografia zailetarako irtenbidea
Ballota-Cadavedo bikoizketak ekarri du A-8 Autobiak penintsularen mendebalderantz aurrera egitea.

Azalpena

Ballota-Cadavedo bikoizketak ekarri du A-8 Autobiak penintsularen mendebalderantz aurrera egitea. Zati horren 5.9 kilometroetatik, ULMA gaineko igarobideak, pilareak eta Ribongo eta Cadavedoko biaduktuak egiteaz arduratu zen.

Cadavedoko biaduktua 11,80 metro zabal eta 423,50 metro luze den taula jarraitu ba da berez, bederatzina bao dituzten argietan banatuta. Taula aurrez tenkatutako hormigoiz eginda dago, eta 4,5 metro zabal diren zortzi pilare trinkotan bermatzen da.

ULMA soluzioa

Biaduktu bietan neurri handiko baoak, altuera handiko pilareak eta topografia zailen gainean eraikita dauden zubietarako soluzio egokia erabili da. Produktu hau ezaguna da sistemaren segurtasun globalagatik eta epeetan eta kostuetan dituen errendimendu handiengatik, eta agerian utzi zuen ohikoak diren beste gauzatze prozesuen aldean duen errentagarritasuna eta efizientea.

Produktu horrekin batera enkofratu bertikalak erabili ziren, hala nola ORMA eta  eta ENKOFORM V-100 sistemak, bai eta  ENKOFORM HMK Enkofratu Horizontala, Aldamio Multidirekzionala eta BRIO Eskailera, zinbriak eta goratze sistemak ere. Den-denek egiaztatu zuten obran jartzean efizienteak direla.