Azalpena
Tunel aizun hau Terrassako garraio publikorako proiektu berritzaile baten zatia da. Trazatua luzatuta bikoiztu egingo du egunero trenean dabilen bidaiari kopurua, 32.000 kopururaino iritsita.
ULMA soluzioa
Lanak 17 m-ko altueran egin ziren, beheko solairuan metroa dabilelako eta tarteko lauzak lodiera txikikoak direlako. Zinbria gogortuaren sistema erabiltzerik ez zegoenez, irtenbide tekniko konplexu hau planteatu zen: altuerako enkofratu orga eramaile batetik abiatuta eta T-500 Zinbrian, H-33 Egituretan, BRIOn eta txarrantxa kurbatuetan bermatuta, hormigoizko errefortzu transbertsalak gainditu ziren 5,2 metrotik 5.2 metrora.
Orgak, zeinak 14 m-ko luzera eta gangan 22 m-ko diametroa zituenak, 130 m-ko luzera estali zuen, 12,35 m-ko ondoz ondoko geruzatan.
Lan erritmoari esker, posible izan zen 2 astean behin 3 aldiz obran kokatzea, orga bere posizio berrian kokatzeko soilik egun bat behar zen.
Materiala etengabe berrerabili zen, izan ere, dorreak, erreien habeak eta gainerako sistemak obran kokatu eta gero desmuntatu egiten ziren eta hurrengo obra zatietan muntatzen ziren, gero egitura bertara eramateko.